Přístup k informacím
1. Oficiální název
Základní škola a Mateřská škola Plavsko
2. Důvod a způsob založení
Zřizovatel školy: Obec Plavsko, Plavsko 77, Stráž nad Nežárkou 37802
Organizace byla zřízena za účelem poskytování předškolního, základního a zájmového vzdělávání a zabezpečování školního a závodního stravování souladu se zákonem č. 561/2004 Sb. a prováděcími předpisy k tomuto zákonu. Právní subjektivita školy vznikla 1. ledna 2003.
3. Organizační struktura
Statutárním orgánem je ředitelka školy Mgr. Iveta Marušáková
Organizace:
- základní škola
- mateřská škola
- školní družina
- školní jídelna
4. Kontaktní spojení
4.1 Poštovní adresa - Sídlo
Základní škola a Mateřská škola Plavsko
Plavsko 39
378 02 Stráž nad Nežárkou
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Plavsko 39
378 02 Stráž nad Nežárkou
4.3 Úřední hodiny
Pracovní dny od 7:00 - 14:30 hod.
V době školních prázdnin dle předchozí domluvy.
4.4 Telefonní čísla
ZŠ: 605 745 664, 384 385 266
MŠ: 384 390 852
4.5 Adresa internetové stránky
https://zsplavsko.cz/
4.6 Adresa e-podatelny
Plavsko 39
378 02 Stráž nad Nežárkou
4.7 Elektronická adresa podatelny
4.8 Datová schránka
atjmgjg
5. Případné platby lze poukázat
Bankovní spojení (číslo účtu): 604200329/0800
Variabilní symboly pro platby:
- Poplatník označí veškeré své platby číslem domu (pozemku) a do zprávy pro příjemce příjmením.
6. IČO
709 850 22
7. Plátce daně z přidané hodnoty
Nejsme plátci DPH.
8. Dokumenty
8.1 Seznamy hlavních dokumentů
8.2 Rozpočet
Rozpočet školy
9. Žádat o informace lze:
Žádosti o poskytnutí informace dle § 13 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, se podávají písemně na kontaktní adresu organizace. Písemně lze podat žádost: poštou, osobně předáním písemné žádosti na podatelně organizace, elektronickou poštou, prostřednictvím datové schránky.
9.1 Informace, které byly poskytnuty žadatelům dle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím
10. Příjem podání a podnětů
Proti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti lze podat odvolání ve lhůtě do 15 dnů od doručení rozhodnutí nebo od marného uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti v případě uvedeném v § 15 odst. 4. zákona č. 106/1999 Sb. Odvolání se podává u povinného subjektu, který rozhodnutí vydal nebo měl vydat.
Postup při podávání stížností
Stížnost adresujte ředitelce školy, jde-li o zaměstnance školy.
Stížnost ústní je nutno zaznamenat, autorizovat, stává se z ní stížnost písemná. Písemná stížnost se zařazuje do zvláštní evidence (datum podání, jméno stěžovatele, adresa, označení předmětu stížnosti, kdo šetří, výsledek šetření, opatření k nápravě, datum podání zprávy o vyřízení stížnosti a výsledek ověření, jak byla splněna opatření k nápravě) u ředitele školy.
Lhůty k vyřízení stížnosti:
§ stížnost bez nutnosti šetření – do 10 dnů
§ stížnost při šetření – potvrzení přijetí do 5 dnů, vyřízení do 30 dnů
O ústních jednáních při šetření bude sepsán zápis (jména přítomných, výstižné vylíčení, výsledek jednání, autorizace všemi přítomnými).
Stížnost je vyřízena uskutečněním opatření k odstranění závad a vyrozuměním stěžovatele.
Formuláře
Formuláře jsou k dispozici ke stažení na webových stránkách školy a v ředitelně školy.
10.1. Popisy úkonů orgánů veřejné moci - životní situace
Popisy úkonů orgánů veřejné moci - životní situace naleznete na Portálu veřejné správy.
11. Předpisy
11.1 Nejdůležitější používané předpisy
§ Zákon 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon)
§ Zákon 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících
§ Vyhláška č. 48/2005 Sb., o základním vzdělávání a některých náležitostech plnění povinné školní docházky
§ Vyhláška č. 14/2005 Sb., o předškolním vzdělávání
§ Vyhláška č. 74/2005 Sb., o zájmovém vzdělávání
§ Vyhláška č. 16/2005 Sb., o organizaci školního roku
§ Vyhláška č. 107/2005 Sb., o školním stravování
§ Vyhláška č. 73/2005 Sb., o vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí, žáků a studentů mimořádně nadaných
§ Vyhláška č. 72/2005 Sb., o poskytování poradenských služeb ve školách a školských poradenských zařízeních
11.2 Vydané právní předpisy
Žádné právní předpisy nebyly vydány.
12. Úhrady za poskytování informací
12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací
za poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím:
Úkon |
Množství |
Cena |
Tisk nebo kopírování černobíle |
- 1 strana formátu A4 |
1,- Kč |
- 1 strana formátu A3 |
2,- Kč |
|
Tisk barevně |
- 1 strana formátu A4 |
20,- Kč |
Kopírování na datové nosiče |
- 1 ks nenahrané diskety |
10,- Kč |
- 1 ks kopírování diskety |
20,- Kč |
|
- 1 ks nenahraného CD |
20,- Kč |
|
- 1 ks kopírování CD |
40,- Kč |
|
Kopírování a úkony na vlastní disketě (CD) žadatele je nepřípustné |
||
Poštovné + balné |
- dle druhu zásilky a dle platných ceníků |
|
Telefonní a faxové poplatky |
- dle sazeb operátorů |
|
Mzda (činnost při zpracování informace) |
50,- /hod. |
Vzniknou-li při poskytování informací další nutné výdaje, např. zpoplatnění dalšími subjekty, specifické služby, apod., budou tyto výdaje zahrnuty do vyúčtování celkové úhrady.
12 .2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
Nebylo dosud žádné vydáno.
13. Licenční smlouvy
13.1. Vzory licenčních smluv
Vzor liceční smlouvy [PDF 211.56 kB]
13.2. výhradní licence
Dosud nebyly žádné poskytnuty.
14. Výroční zprávy podle zákona č. 106/1999 Sb.